در راستای جهاد تبیین و بیان خدمات نظام صورت گرفت؛

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در پروژه راه آهن خاش به چابهار

اردوی علمی و صنعتی با عنوان «راهیان پیشرفت» به همت بسیج دانشجویی و سپاه شهرستان خاش برای دانشجویان دانشکده صنعت و معدن در کارگاه پروژه ملی راه آهن خاش به چابهار که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا‌ء (ص) در حال اجراست، برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ - 09February 2024

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در پروژه راه آهن خاش به چابهاربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، اردوی علمی و صنعتی با عنوان «راهیان پیشرفت» به همت بسیج دانشجویی و سپاه شهرستان خاش برای دانشجویان دانشکده صنعت و معدن در کارگاه پروژه ملی راه آهن خاش به چابهار که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا‌ء (ص) در حال اجراست برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علی عزیزی» جانشین سپاه شهرستان خاش در این بازدید عنوان کرد: هدف اصلی از اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که باتوجه به پیشرفت کشور در عرصه علمی، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

سرهنگ عزیزی افزود: کار محوری در مجموعه اردوهای راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است؛ اینکه می‌توان شرایط را تغییر داد و عوض کرد.تجربه‌های ما پس از دفاع مقدس هشت ساله یک مدل خوب در این عرصه است که از همین تجربه در برگزاری راهیان پیشرفت الهام گرفته‌ایم و پیش می‌رویم.

پروژه‌ زیرسازی راه آهن چابهار به زاهدان که توسط دانشجویان مورد بازدید قرار گرفت در محدوده قطعه ۶ که در حوزه خاش قرار دارد، به طول ۵۶ کیلومتر در حال اجرا است افزون بر ۴۰۰ نیروی مشغول به کار دارد که ۷۰ درصد آنها بومی بوده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۶۷ دستگاه ابراهه، ۳ تقاطع و ۴ پل خاص در مسیر آن اجرا شده و بر حسب اظهارات مجری پروژه تا اواخر مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها