مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

روز ۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران بر اراده دنیای استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام محمدی گفت: مردم عزیز ایران اسلامی با شرکت در راهپمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، پایبندی خود به ارزش‌های اسلامی را ثابت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 10February 2024

روز ۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران بر اراده دنیای استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام اسماعیل محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است که منشاء پیروزی آن خدای متعال و ملت شریف ایران تحت رهبری الهی امام خمینی کبیر، و استمرار و پایداری آن وام‌دار رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(ادام الله ظلّه العالی) و ملت بی نظیر و شریف ایران اسلامی است.

وی افزود: شرکت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت. بیست‌ودوم بهمن سرآغاز پیوند وثیق و متقن ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و برای مردم ایران صرفا یک روز تقویمی یا یک جشن ملی نیست؛ این روز برای مردم ما یوم‌الله است؛ بنا به نص صریح قرآن کریم، ایام‌الله روز‌هایی است که یک قوم و ملت به سوی روشنایی هدایت می‌شوند و یادآوری آن روز‌ها از ضروریات است.

حجت الاسلام اسماعیل محمدی خاطرنشان کرد: از ملت با عظمت ایران دعوت می‌کنیم به پاس احترام به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور فراگیر داشته باشند و حماسه الهی دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار