برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به همت دانشگاه آزاد خاش

اردوی راهیان پیشرفت به همت دانشگاه آزاد خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 10February 2024

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به همت دانشگاه آزاد خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، اردوی راهیان پیشرفت به همت دانشگاه آزاد خاش برگزار شد. دانشجویان دانشگاه آزاد خاش در اردوی راهیان پیشرفت با هدف بازدید از پروژه ملی راه آهن زاهدان به چابهار شرکت کردند.

این اردو به همت دانشگاه آزاد خاش و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا‌ ء (ص) در قطعه ۶ این پروژه  با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.

«بهناز شهنوازی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مسائلی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید شده ایجاد امیدآفرینی و شور و نشاط و جهاد تبیین است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه وارد عمل شوند.

بهناز شهنوازی افزود: باید دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید معرفی کرده و در زمینه پیشرفت‌ها روشنگری کنیم.

وی  افزود: جهاد تبیین و امیدآفرینی در حوزه‌های پیشرفتی این استان مهم است بنابراین باید تلاش کرد دستاور‌های انقلاب و نظام اسلامی بویژه در این استان به‌خوبی روایت شود اگر ما این کار را نکنیم افراد دیگری آن را باب میل خود تغییر روایت خواهند کرد.

وی گفت: امسال اردو‌های راهیان  پیشرفت درون شهرستان خاش در حوزه‌های کارخانجات و معادن ، راه آهن چابهار به زاهدان و سایر موارد با مشارکت بالای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاش برگزار و بمناسبت دهه مبارک فجر این اردو‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها