حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین فرمانده انتظامی کشور: روحیه انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد/ انتخابات یکی از واژه‌های مردمی بودن انقلاب است

سردار رضایی گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته همه مردم در راهپیمایی شرکت کردند با این تفاوت که امسال شور مضاعفی به خاطر انتخابات در مردم دیده شد که این حضور شیفته‌تر، عاشق‌تر و عمیق‌تر است.
کد خبر: ۶۵۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳ - 12February 2024

جانشین فرمانده انتظامی کشور: روحیه انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد/ انتخابات یکی از واژه‌های مردمی بودن این انقلاب استسردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فرمودند: انقلاب ادامه راه بعثت است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از شکوفه‌های درخت تنومند اسلام است که از سال ۵۸ شکوفا و  آن مسیر همچنان ادامه دارد.

سردار رضایی درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته همه مردم در راهپیمایی شرکت کردند با این تفاوت که امسال شور مضاعفی به خاطر انتخابات در مردم دیده شد که این حضور شیفته‌تر، عاشق‌تر و عمیق‌تر است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بازوهای مختلفی دارد که انتخابات یکی از واژه‌های مردمی بودن این انقلاب است؛ انتخابات به یعنی مشارکت مردم در اداره کشور است.

وی افزود: انقلاب مقطعی و یا برای یک نسل خاص نیست بلکه انقلاب ادامه دارد و استمرار بعثت است و این راه باید با رساندن به صاحب اصلی ادامه داشته باشد.

سردار رضایی ادامه داد: روحیه انقلابی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در میان شرکت کنندگان دیدیم آنچه که به مردم انگیزه می دهد روحیه انقلابی است و یکایک مردم با همین روحیه انقلابی در سنگر و وظیفه ای منجمله انتخابات شرکت می کنند.

جانشین فراجا افزود: مردم آگاه و بابصیرت خود را با محوریت ولایت و بصیرت در مسیر صراط مستقیم قرار می دهند از ابتدای انقلاب مردم جانفشانی های کردند و امروز ایران اسلامی را امن مشاهده می کنیم.

سردار رضایی گفت: ما انقلاب اسلامی را شجره پنجره بعثت و برگرفته از تکلیف عاشورایی می دانیم و امروز مسیر انقلاب در حال تکمیل شدن است.

وی اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور نسل های دوم وسوم انقلاب در کنار نسل اول انقلاب هستیم و حضور مردم همان شور ونشاط اوایل انقلاب را دارد که با همین انسجام در همه عرصه های حساس کنار هم ایستاده ایم و توطئه های دشمنان را خنثی کرده ایم.

گفت‌وگو: حامد طبیعت‌پور

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار