با صدور چند پیام مشترک صورت گرفت؛

تقدیر از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

جمعی از مسئولین ارشد استان با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۶۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 12February 2024

تقدیر از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و «علی‌اکبر حسینی‌محراب»، استاندار خوزستان امروز با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با صدور پیامی آورده است: قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در خط مقدم خوزستان در خلق حماسه باشکوه و ماندگار ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هستیم که با حضور عظیم و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

همچینین رئیس کل دادگستری خوزستان، فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در منطقه جنوب غرب، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل صداوسیمای خوزستان از حضور حماسی مردم بصیر خوزستان در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار