برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر میهمان دانشگاه امیر کبیر

نمایش «بازگشت به خان نخست» برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر، میهمان دانشگاه امیر کبیر می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ - 13February 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایش «بازگشت به خان نخست» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جایزه اول بخش دانشگاهی را به خود اختصاص داده و از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تقدیر ویژه شد.

این نمایش خیابانی در فضایی کمدی به نقد اجتماعی قوانین الهی و انسانی که در سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷ توسط افراد نقض شده می‌پردازد.

برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر میهمان دانشگاه امیر کبیر
در این اثر نمایشی ۵۰ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از رشته‌های بازیگری، کارگردانی، ادبیات نمایشی، نمایش عروسکی، طراحی صحنه و فلسفه هنر از استان‌های مختلف کشور به عنوان بازیگر حضور داشته و سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح و نویسندگان:داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، مشاوران کارگردان:دکتر بهزاد آقاجمالی، دکتر سعید قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:نگین زینی‌وند، گروه کارگردانی:رضاشفائی، آیلار صدرخواه، سامان ترده، علی صفری، سامان ایرانی، علی قراربخش، عکاس و تصویربردار:امین سروری، طراح فضا: داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، طراح لباس:داریوش نصیری، نگین زینی‌وند، طراح پوستر و بروشور:امیرحسین قاسمی، زهرا رضوان، مدیر صحنه:کوثر آقایی.

برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر میهمان دانشگاه امیر کبیر

نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نصیری از ۲۸ بهمن ماه در محوطه دانشگاه امیر کبیر برای دانشجویان اجرا می‌شود. نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند ساعت ۱۱ صبح در صحن دانشگاه امیرکبیر (دانشگاه پلی‌تکنیک تهران) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار