فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

پاسداری از اسلام و انقلاب دستور کار سپاه است

سردار «شوقانی» گفت: از اسلام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با تمام وجود و امکانات که در اختیار است تا چشیدن شهد شیرین شهادت پاسداری خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 13February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار جمعی از پاسداران سپاه قائم آل‌محمد(عج) با حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام ماه شعبان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج «حسن شاطری» اظهار داشت: امروز در پاسداشت جایگاه سپاه پاسداران و پاسداران انقلاب اسلامی در محضر نماینده ولی فقیه در استان سمنان عهد و پیمان می بندیم با آرمان امام حسین(ع) که رسالت پاسداری بیشترین شباهت و تناسب را با نهضت و قیام حسینی برای دفاع از اسلام دارد و ان‌شاء‌الله با همین الگو همه ما هم پیمان می شویم.

وی تصریح کرد: از اسلام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را با تمام وجود و امکانات که در اختیار است تا چشیدن شهد شیرین شهادت پاسداری خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: استفاده از تمام شیوه ها و روشها و ورود به عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی برای پیشبرد انقلاب اسلامی را که در واقع در قرارگاه های اهداف عملیاتی در مجموعه استان سمنان جاری و ساری می شود به آن اهمیت دو چندان خواهیم داد.

این مسئول تأکید کرد: امروز در محضر نماینده ولی فقیه همه ما این اذعان را داریم که بتوانیم در راستای اهداف عالیه و مأموریت ها و رسالت پاسداری نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار