نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

باید قدردان جانفشانی پاسداران بود

حجت الاسلام «قریشی» گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در برهه کنونی با تبعیت از امام حسین (ع) در حمایت از مقام معظم رهبری و اقتدار کشور همواره در صحنه بوده‌اند که باید قدردان این جانفشانی آنان بود.
کد خبر: ۶۵۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 13February 2024

باید قدردان جانفشانی پاسداران بودبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی امروز (سه‌شنبه) در آیین تکریم مقام پاسدار در ارومیه با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: پاسداران در راه صیانت از دین جام خود را نثار می‌کنند، همان گونه که اباعبدالله الحسین (ع) جانشان را فدای دین کردند.

وی گفت: دین به قدری دارای اهمیت است که برای حفظ آن لازم است جان را فدا کرد که امام حسین (ع) در این خصوص لحظه‌ای تردید نکرد و به همین خاطر ایشان را پاسدار دین مبین اسلام می‌دانند.

نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: انسان باید بیش از هر چیزی برای دین خود ارزش قائل شود که ائمه اطهار (ع) سردمدار این امر بودند.

حجت الاسلام ‌قریشی ابراز داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در برهه کنونی با تبعیت از امام حسین (ع) در حمایت از مقام معظم رهبری و اقتدار کشور هرگز میدان را خالی نکرده‌اند و همواره در صحنه بوده‌اند که باید قدردان این جانفشانی آنان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار