استاندار یزد در دیدار با اعضای شورای فرماندهی سپاه الغدیر استان مطرح کرد؛

«سپاه» یک مکتب فکری و منهج اخلاقی مبتنی بر اسلام است

استاندار یزد «انقلابی زیستن» و «انقلابی ماندن» را دو ویژگی مهم مجموعه سپاه پاسداران دانست و گفت: خوشبختانه مجموعه سپاه الغدیر همچنان بالنده در صف خدمت به اسلام، کشور و مردم استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۵۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ - 13February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد به منظور تبریک روز پاسدار و تجلیل از اقدامات مجموعه سپاه، با جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه الغدیر استان دیدار کرد.

استاندار یزد در این دیدار، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داش: مجموعه سپاه همزمان با روز سوم شعبان و میلاد امام حسین (ع) متولد شد و بلوغ و عروج این نهال نوپا و انقلابی در دوران دفاع مقدس تبلور پیدا کرد.

فاطمی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های ارزشمند مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه بیش از آن که یک ارگان و نهاد نظامی باشد، یک مکتب فکری و منهج اخلاقی مبتنی بر اسلام ناب محمدی است.

وی «انقلابی زیستن» و «انقلابی ماندن» را دو ویژگی مهم مجموعه سپاه پاسداران برشمرد و افزود: این انقلابی‌ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر اساس منظومه دقیق حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی شکل گرفته همچنان با قدرت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه بنا به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «سپاه به دنبال عمل مقدس است نه عمل بزرگ»، گفت: این سخن به معنای عملی است که رضایت خداوند و نایب امام زمان (عج) در آن تجلی پیدا کرده است.

وی مجموعه سپاه را مصداق بارز جهاد پیوسته و قیام به حق برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: خوشبختانه در استان یزد نیز مجموعه سپاه الغدیر همچنان بالنده در صف خدمت به اسلام و قرآن و مردم قرار گرفته است.

فاطمی در پایان با تقدیر از خدمات بیشمار مجموعه سپاه الغدیر استان به مردم و کشور، خاطرنشان کرد: همه ما باید خود را پاسدار بدانیم و مدال افتخار پاسداری را بر سینه‌های خود برای صیانت از انقلاب و اسلام داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار