امام جمعه زاهدان:

جانبازان سرافراز باید پرچم‌‌دار ولایتمداری باشند

حجت الاسلام «محامی» گفت: جانبازان سرافراز باید درس اخلاق، ادب، صبر، جانفشانی و ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل(ع) فرا بگیرند و پرچم‌‌دار این فضیلت باشند.
کد خبر: ۶۵۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 14February 2024

جانبازان سرافراز باید پرچم‌‌دار ولایتمداری باشندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت‌الله «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان در مراسم بزرگداشت روز جانباز که به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سنگرها محل عبادت و راز و نیاز شبانه بود و جوان‌ترها در سنین مختلف به نماز شب و عبادت معبود و نگهبانی از سنگر پرداخته و روزها نیز به رزم و دفاع از انقلاب اسلامی می‌پرداختند و خوش به حال کسانی که چنین توفیقی نصیب آن‌ها شد.

امام جمعه زاهدان گفت: جانبازان و خانواده‌های محترم آن‌ها یک توفیق مضاعف و مجاهدت مستمر دارند به گونه‌ای که یک عمر درد و رنج جانبازی را تحمل می‌کنند و یک مجاهدت مستمر شبانه روزی دارند و کسی که این درد و رنج را تحمل نکرده نمی‌تواند سختی آن را درک کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مهم این است که ما همچنان این افتخار را برای خود حفظ کنیم چرا که انقلاب کردن مهم است اما نکته مهمتر حفظ این انقلاب است و در مسیر دفاع و مجاهدت بودن مهم است اما نکته مهم‌تر پایدار بودن در این مسیر است.

وی گفت: مهم این است که جانبازان عزیز ما بر عهد خود پایدار بمانند و درس اخلاق، ادب، صبر، جانفشانی و ولایتمداری را از بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل (ع) فرا بگیرند و جانبازان باید پرچم‌‌دار این فضیلت باشند و جامعه اسلامی و ایمانی ما را نیز به این سو ببرند.

محامی اضافه کرد: همواره تاکید کرده‌ام که سزاوارترین افراد جهت ادامه راه شهدا خانواده معظم خود شهدا هستند و باید پرچم دار دفاع از اسلام و انقلاب باشند و برای مردم پیشرو و راهبر باشند و حال جانبازان عزیز هم در عرصه دفاع بوده‌اند و سزاوارترین هستند که خود پرچم‌دار حفظ این افتخارات باشند.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: جانبازان عزیز اگر برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی در یک عرصه حضور پیدا کرده و جان خود را در کف دست گرفته اند امروز هم باید در عرصه‌های مورد نیاز از جمله راهپیمایی 22‌ بهمن، انتخابات، جهاد تبیین و غیره پای کار نظام و انقلاب بایستند.

محامی متذکر شد: جانبازان پرچم افتخار جامعه اسلامی هستند و مردم و مسئولان باید به درستی قدر جانبازان سرافراز را دانسته و در جهت تکریم این عزیزان به درستی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار