دیدار اساتید و دانشجویان شهرستان خاش با جانباز «نصرالله افضلی»

همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام با جانباز دوران دفاع مقدس « نصرالله افضلی» در خاش دیدار شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 14February 2024

دیدار اساتید و دانشجویان شهرستان خاش با جانباز «نصر الله افضلی»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام، رئیس دانشکده صنعت و معدن، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشکده با جانباز دوران دفاع مقدس در خاش دیدار کردند.

«حسن صالح» رئیس دانشکده صنعت و معدن شهرستان خاش در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین علیه السلام و حضرت ابالفضل علیه السلام و روز جانباز اظهار داشت: سختی‌هایی که شما جانبازان در جبهه‌ها و بعد از آن کشیده‌اید اگر برای مردم و به‌ویژه نسل جوان و دانشجویان بازگو شود ظرفیت‌های جوانان را بالا می‌برد و به معرفتشان نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌افزاید.

وی در ادامه افزود: جانبازی یک عبادت هم برای خود جانبازان و هم برای خانواده‌شان است و حتی اجر خانواده شهدا و جانبازان در صورتی که صبر داشته باشند بیشتر از خود شهدا و جانبازان است.

گفتنی است در پایان این دیدار، اساتید و دانشجویان دانشکده صنعت و معدن خاش، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون، با اهداء لوح از جانباز «نصرالله افضلی» تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار