فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ها نوین در آموزش‌ نیروها/ آموزش محدودیت زمان، مکان و سقف ندارد

سردار جان‌نثاری گفت: آموزش با توجه به شرایط بروزرسانی با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۶۵۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 17February 2024

آموزش، بروزرسانی و با بهره مندی از فناوری‌های نوین صورت می‌پذیردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حبیب الله جان‌نثاری» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه برگزاری «دومین جشنواره تقدیر از برترین‌های حوزه تربیت و آموزش سازمان‌های نیرو‌های مسلح» به میزبانی فراجا که با حضور امیر «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار «حمیدرضا اشراق» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، در مجتمع غدیر دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در این جشنواره از برترین‌های متولی در حوزه آموزش سازمان‌های نیرو‌های مسلح تقدیر شد.

سردار جان‌نثاری تصریح کرد: حوزه آموزش محدودیت زمان، مکان و سقف ندارد و برای ارتقاء توانمندی کارکنان در ماموریت‌های محوله و در سطوح مختلف نیرو‌های مسلح امر آموزش انجام می‌شود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) درخصوص ارتقاء آموزش نیرو‌های مسلح، خاطرنشان کرد: آموزش‌ها با توجه به شرایط بروزرسانی و با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین صورت می‌پذیرد و امروز شما در میدان عمل محل ماموریت شاهد هستید که الحمدالله انجام ماموریت در سازمان‌های نیرو‌های مسلح ارتقاء کیفی مناسبی داشته که زمینه و بستر آن برنامه ریزی‌های آموزشی بوده است.

وی با بیان اینکه از دوران آموزش شعاری داشتیم تحت این عنوان که هر کسی در هر جایی هر کاری می‌خواهد انجام دهد باید آموزش ببیند، گفت: این شعار نه فقط در نیرو‌های مسلح، بلکه باید در همه سازمان‌ها انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این جشنواره دوسالانه است البته به دلیل شیوع کرونا برگزاری دومین مراسم آن با تأخیر برگزار شد، یادآور شد: در دوران کرونا هیچ مرکز آموزشی در نیرو‌های مسلح تعطیل نشد تا به فرایند آموزش سربازان خللی وارد نشود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها