حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار لرستان مطرح کرد؛

تأیید صلاحیت ۴۰ کاندیدا به‌ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در لرستان

زیویار گفت: به‌ازای هر کرسی نمایندگی مجلس ۴۰ نامزد تأیید صلاحیت شده در لرستان وجود دارد.
کد خبر: ۶۵۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 18February 2024

تأیید صلاحیت ۴۰ کاندیدا به‌ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌های انتخابیه لرستان، اظهار داشت: ۳۸۶ نفر برای این انتخابات در استان لرستان تأیید صلاحیت شده‌اند و برای هر کرسی حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت ۹ نفر به مجلس راه خواهند یافت.

وی افزود: مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار دارد و تمام اقدامات لازم برای عزت جمهوری اسلامی در این برهه اندیشیده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه چهار مؤلفه مدنظر رهبری باهم و جدانشدنی هستند و همگان باید برای برگزاری انتخابات تلاش کنیم، اضافه کرد: از بامداد روز سوم اسفند تبلیغات انتخاباتی به مدت هفت روز آغاز می‌شود.

زیویار ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو موجب ناامیدی دشمن و اقتدار نظام می‌شوند.

وی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات در کمترین سطح مشارکت برگزار شود، اما مردم هوشیار و با حضور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

استاندار افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب رقیب خودداری و در فضای سالم اقدام به معرفی خود کنند، چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.

زیویار گفت: کشور به‌اندازه کافی در طول ۴۵ سال گذشته تجربه لازم برای برگزاری انتخابات را کسب کرده و همواره مورد هجوم توطئه دشمن بوده و مردم نشان داده‌اند که در پیچ‌های سخت حامی نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار