در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

فعال رسانه‌ای یمنی: موضع یمن در قبال ملت مظلوم فلسطین ثابت و اصولی است

محمد الزبیدی با تاکید بر اینکه موضع یمن در قبال ملت مظلوم فلسطین اصولی و ثابت است، گفت: یمنی‌ها بدون توجه به تهدیداتی که از سوی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها متوجه آن‌ها می‌شود به مسئولیت دینی خود در قبال دفاع از مردم مظلوم فلسطین عمل می‌کنند. 
کد خبر: ۶۵۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ - 19February 2024

موضع یمن در قبال ملت مظلوم فلسطین ثابت و اصولی است«محمد الزبیدی» فعال رسانه‌ای یمنی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درخصوص نقش ملت غیور یمن در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با تاکید بر اینکه موضع یمن در قبال مسئله فلسطین، ثابت و اصولی است، اظهار داشت: ملت یمن بدون توجه به تهدیداتی که از سوی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها متوجه آن‌ها می‌شود به مسئولیت دینی خود در قبال دفاع از مردم مظلوم فلسطین عمل می‌کنند. 

وی با بیان اینکه دین اسلام ما را به دفاع از برادران دینی خود دعوت می‌کند، گفت: عملیات راهبردی نیروهای ما در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پایان تجاوز علیه آن‌ها ادامه خواهد داشت. 

الزبیدی با بیان اینکه یمن در عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد، گفت: مواضع ملت‌های اسلامی با ملت فلسطین همراه است؛ چراکه مساله فلسطین یک مساله اعتقادی است.

وی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان نباید از حمایت‌های خود از مقاومت و ملت فلسطین دست بردارند و به هر طریق ممکن با برگزاری تظاهرات انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذراند. 

این فعال رسانه‌ای در پایان با بیان اینکه ظلم و جنایتی که توسط رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه صورت می‌گیرد، از نظر انسانی نیز قابل دفاع نیست، تصریح کرد: دشمن با ترفندهای مختلف تلاش می‌کند تا ما دست از دفاع از فلسطین برداریم، اما ما نباید صحنه را خالی کنیم و به حمایت‌های خود از آرمان فلسطین ادامه دهیم.

سیروس فتح‌اله

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار