در دومین روز از نمایشگاه رسانه‌های ایران؛

خبرنگاران آسیایی جنگ غزه را در بستر رسانه بررسی می‌کنند

در دومین روز از نمایشگاه رسانه‌های ایران شش نشست ویژه و عمومی در حوزه بین‌المللی و جنگ غزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 19February 2024

خبرنگاران آسیایی جنگ غزه را در بستر رسانه بررسی می‌کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران امروز (دوشنبه) با حضور ۶۰۰ رسانه در مصلی امام خمینی (ره) در حالی کار خود را آغاز کرده است که از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۳۰ آماده میزبانی از علاقه‌مندان حوزه خبر و رسانه است.

در این دوره از نمایشگاه نشست‌های تخصصی در حوزه بین‌الملل و به ویژه تحولات منطقه‌ای پیرامون عملیات طوفان‌الاقصی برگزار می‌شود.

امروز نشست ویژه «محمود الهاشمی» تحلیلگر و نویسنده جهان عرب با موضوع «ستمرار اعتراضات جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی از ۱۵:۳۰ الهی ۱۶:۳۰ و همچنین نشست ویژه «مازن الزیدی» نویسنده و تحلیلگر جهان عرب با موضوع «تاثیر هجوم علیه غزه بر افکار عمومی اروپا، از روایت تا واقعیت» برگزار می‌‎شود.

همچنین نشست عمومی «منتصر مرعی» مدیر ابتکارات رسانه‌ای در موسسه رسانه‌ای الجزیره با موضوع اجبار جعلی در ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد. «ژیو کونگ» رئیس دفتر و خبرنگار روزنامه «ون هویی چین» نیز در خصوص «همکاری بین المللی میان رسانه‌های دنیا» در ساعت ۱۳:۳۰ صحبت خواهد کرد.

امروز «بهیه حلاوی» مدیر بخش این و معاون مدیر کل شبکه تلویزیون المیادین لبنان به بررسی «طوفان الاقصی؛ چالش‌های اثرگذاری و مقابله با جنگ رسانه‌ای» در ساعت ۱۵ میپردازد.

«عماد آبشناس» نماینده و خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در تهران نیز در نشستی به موضوع «نظم نوین جهانی و تاثیر جنگ غزه بر جایگاه ایران» پرداخته و در ساعت ۱۷ به بررسی آن خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها