حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مشاور فرمانده کل سپاه:

انتخابات پیش‌رو بر جایگاه ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار است

سردار «جباری» با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال، گفت: انتخابات پیش رو، بر عزت، اقتدار ملی و جایگاه رفیع ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار است.
کد خبر: ۶۵۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 19February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست بصیرتی انتخاب قوی، مجلس و ایران قوی در بندرعباس، اظهار داشت: دشمنان برای کشورمان، نقشه‌های شومی دارند که حضور حداکثری و مشارکت انتخاباتی مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید و بر اقتدار و عزت کشور می‌افزاید.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور بالای ۵۰ و ۶۰ درصدی در انتخابات، افزود: با حضور در پای صندوق‌های رای، عزت ما تامین و تضمین می‌شود.

آشنایی بسیجیان قرارگاه‌های تحول محلات با شیوه‌های برقراری امنیت در انتخابات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس نیز در این نشست، ابراز داشت: این نشست با هدف آشنایی بسیجیان قرارگاه‌های تحول محلات شهرستان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار شد.

سرهنگ حمید ماندگاری گفت: در این نشست فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان با شیوه‌های برقراری امنیت در زمان انتخابات آشنا شدند.

وی عنوان کرد: با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان خواهیم زد و حضور در انتخابات نشان دهنده‌ی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها