رییس حوزه هنری خوزستان خبر داد؛

آغاز فیلمبرداری سریال سردار شهید «علی هاشمی» در جزیره مینو

گهرویی گفت: در یک سال اخیر بیش از ۱۰ مستند و سه اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای تولید شد و هم‌اکنون نیز فیلمبرداری سریال سردار شهید «علی هاشمی» در جزیره مینو آغاز شده است.
کد خبر: ۶۵۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 20February 2024

آغاز فیلمبرداری سریال سردار شهید «علی هاشمی» در جزیره مینوبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «محمدشهباز گهروئی» رییس حوزه هنری خوزستان امروز در حاشیه چهل و سومین نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور که در گلزار شهدای آبادان برگزار شد، به تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله حوزه هنری خوزستان از دیدگاه مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: این چشم انداز در ۲ کلان موضوع پایداری و پیشرفت با اولویت فعالیت مردمی تعریف شده است.

وی افزود: برای محقق شدن این چشم انداز ۲ برنامه کلی با عنوان روایت خانه و مرکز هنر طراحی شده است که قصد داریم با برنامه ریزی صحیح نسبت به انجام آن‌ها مبادرت ورزیم.

 گهرویی گفت: در حوزه هنری سوژه‌های روایت خانه، روایت پایداری و پیشرفت تولید می‌شود که تاکنون بیش از ۵۰۰ سوژه پیشرفت و ۷۰۰ سوژه پایداری ارسال شده که در مرکز هنر این روایت‌ها به آثار هنری در قالب‌های هفت گانه تبدیل می‌شوند.

وی به تولید چندین فیلم مستند از جمله مستند شکل‌گیری گروه‌های تواشیح در استان خوزستان بعنوان روایت‌های پیشرفت اشاره کرد و یادآور شد: در یک سال اخیر بیش از ۱۰ مستند و سه اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای تولید شد و هم‌اکنون فیلمبرداری سریال سردار شهید «علی هاشمی» در جزیره مینو آغاز شده است.

رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به دریافت مجوز چاپ ۱۶ کتاب در حوزه پایداری در سال جاری گفت: این کتاب‌ها در ۲ سال آینده به مرحله چاپ خواهند رسید ضمن اینکه ۲ کتاب در حوزه پیشرفت نیز به مرحله چاپ رسیده که جزو اقدامات شاخص حوزه روایت خانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار