حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

معاون وزیر کشور: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت مبنای انقلاب اسلامی خواهد شد

کارگر با بیان اینکه حضور ملت ایران در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، گفت: مشارکت حداکثری قطعا باعث تقویت مبنای انقلاب اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸ - 21February 2024

معاون وزیر کشور: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت مبنای انقلاب اسلامی خواهد شد«هاشم کارگر» معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: انتخابات فرصتی است تا دوباره ملت ایران در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند؛ ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات قطعا پیام جدی به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

کارگر با بیان اینکه ملت ایران در این صحنه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز که از آن باید به عنوان یک جشن ملی یاد کنیم حضوری با قوت و قدرت خواهند داشت، گفت: مشارکت حداکثری قطعا باعث تقویت مبنای انقلاب اسلامی خواهد شد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با تصویب لوایح نقش مهمی در کشور دارد، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک می‌کند تا مجلسی قوی داشته باشیم و اگر مجلس قوی داشته باشیم قطعا ایرانی قوی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار