در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

وزیر کشور: انتخابات؛ نقطه تحول در کشور/ مردم در میدان انتخابات حماسه‌آفرین خواهند بود

وحیدی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما آنچنان قوی و واقعی است که در ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی هیچ زمانی نه‌تنها تعطیل نشده است بلکه از مبادی قانونی خود عقب نیفتاده است، گفت: انتخابات تحول در کشور است.
کد خبر: ۶۵۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 21February 2024

«احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه بازدید از غرفهوزیر کشور: انتخابات نقطه تحول در کشور است/ مردم در میدان انتخابات دفاع مقدس حماسه‌آفرین خواهند بود خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید به موضوع مهم انتخابات ۱۱ اسفند و با بیان اینکه انتخابات در کشور ما آنچنان قوی و واقعی است که در ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی هیچ زمانی نه‌تنها تعطیل نشده، بلکه از مبادی قانونی خود نیز عقب نیفتاده است، اظهار داشت: ملت شریف ما در دوران دفاع مقدس و زیر هجمه و بمباران‌ شهرها و مناطق مختلف کشور با درک درست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت می‌کردند که این موضوع نشان از فهم و دانش ملت، نسبت به نظام خود دارد.

وحیدی افزود: امروز نیز مردم عزیز همانند دوران دفاع مقدس پای صندوق‌های رای حاضر خواهند بود و پیام اقتدار خود را، این‌بار از میدان انتخابات به دنیا اعلام و مخابره خواهند کرد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به رخدادهای امروز فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت، امروز متاثر از فرهنگ دفاع مقدس با ایمان و اقتدار در برابر جبهه کفر ایستادگی می‌کند که ان‌شاءالله به زودی همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پیروز خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ملت ایران به حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها