استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۷ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می‌کنند

«احمد زاه» گفت: ۱۷ هزار نفر برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 22February 2024

۱۷ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «سید علی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گفت‌و‌گوی تلویزیونی با اشاره به اینکه استان آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات در ۸۷۴ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی صورت گرفته است.

احمد زاده با بیان اینکه ۱۷ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند، افزود: همه امکانات مورد نیاز از آموزش، تجهیزات خودرویی، سیستم‌های کامپیوتری، وسایل پشتیبانی تا زیرساخت‌های مورد نیاز استراحت عوامل اجرایی انتخابات در استان فراهم شده است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضبط مناظرات انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز استان گفت: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی با پیش بینی مناظرات تلویزیونی شرایط تصمیم گیری برای انتخاب کاندیدای اصلح را فراهم کرده است.

 وی با اشاره به اینکه از همه نامزد‌های انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه جهت شرکت در مناظرات دعوت به عمل آمد، ابراز داشت: در این مناظرات ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده، ۸ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون شرکت کردند.

احمد زاده بیان کرد: همزمان با آغاز رسمی تبلیغات کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مناظرات از صدا و سیمای مرکز استان و سه شبکه محلی پخش می‌شود و مردم از این طریق می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار