جانشین فرمانده فراجا:

پلیس مظهر اقتدار ملی و افتخار کشور است/تداوم تجهیز مراکز آموزشی فراجا

سردار «رضایی» گفت: امروز پلیس را می‌توان به خاطر داشتن چنین نیروهای جوان، انقلابی، مؤمن و متعهدی مظهر اقتدار ملی و افتخار کشور دانست.
کد خبر: ۶۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴ - 19May 2024

پلیس مظهر اقتدار ملی و افتخار کشور است/تداوم تجهیز مراکز آموزشی فراجابه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا در حاشیه مراسم اعطای درجه فراگیران پادگان‌های آموزشی فراجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نیروهایی که شبانه روز در همه نقاط کشور از مرزها گرفته تا شهر و روستا و دل جاده‌ها، پلیس است.

وی ادامه داد: بر اساس همین وظیفه ذاتی پلیس همواره با جذب نیروهای توانمند و جوانان انقلابی و با بصیرت تلاش می‌کند تا امنیت جامعه را برقرار و همچون سدی استوار در مقابل تهدیدات دشمنان بایستد.

جانشین فرمانده فراجا افزود: امروز جمع کثیری از همین جوانان انقلابی و متعهد پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره آموزشی مفتخر به دریافت درجه شدند تا از این پس و بر اساس نیاز در نقاط مختلف در رده‌های اجرایی مشغول به کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: با تعدادی از همین جوانان که صحبت می‌کردم حضور در مجموعه فراجا را برای خود افتخار می‌دانستند و قطعاً همین روحیه و عزم و اراده آنها سبب می‌شود تا با نیرویی مضاعف‌تر به انجام وظایف محوله که تأمین نظم و امنیت مردم است، بپردازند.

 جانشین فرمانده فراجا گفت: امروز پلیس را می‌توان به خاطر داشتن چنین نیروهای جوان، انقلابی، مؤمن و متعهدی مظهر اقتدار ملی و افتخار کشور دانست.

وی در پایان تجهیز مراکز آموزشی به فناوری‌های نوین را یکی از برنامه‌های فراجا عنوان و تصریح کرد: طی ۵ سال اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و از این پس هم ادامه پیدا خواهد کرد تا شاهد تربیت نیروهای کارآزموده و توانمند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار