قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان در مسابقات کشور

تیم فوتسال جانبازان استان گیلان برای دومین سال متوالی قهرمان کشور شد.
کد خبر: ۶۵۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 24February 2024

قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان در مسابقات کشوربه گزارش دفاع‌پرس از رشت، تیم فوتسال جانبازان استان گیلان با نتیجه یک بر صفر در فینال تیم قدرتمند جانبازان استان خوزستان را شکست داد و قهرمان ایران شد.

در پی این رویداد و دستاورد مهم ورزشی، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با ارسال پیامی این افتخارآفرینی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

افتخارآفرینی تیم فوتسال جانبازان استان گیلان برای دومین سال پیاپی در مسابقات کشوری و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را می‌ستاییم و صمیمانه تبریک می‌گوییم.

امروز جانباز در صحنه فرهنگ و ورزش جامعه حضور یافته تا مشعل فروزان ارزش‌های الهی  را مشتعل‌تر نماید؛ آنان ایستاده‌اند تا نام و یاد و فرهنگ شهیدان را زنده نگاه دارند؛ ایستاده‌اند تا درس امید و ایمان و اراده به جامعه داده، به آن‌ها شور و نشاط بخشند و با خلق آثار و حماسه ارزشمند خویش، در جامعه تحول و دگرگونی اجتماعی و ورزشی ایجاد کرده و جان و روح مخاطب را جلوه روشنایی دهند.

این عزیزان قهرمان، با رشادت و غیرت خویش توانایی‌هایشان را نمایان کرده‌اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی و یا فعالیت‌های ورزشی باشد و می‌توان با انگیزه و امید، قله‌های افتخار را فتح کرد.

ضمن تبریک و اظهار خوشحالی از دستاورد این عزیزان در مسابقات کشوری موفقیت آنان را در تمامی عرصه‌های زندگی از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار