مسئول دایره پیشکسوتان و راهیان نور اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

ارسال ۳۰۰ اثر فاخر به مرحله استانی جشنواره افتخار من

سرگرد فرامرزی گفت: یکی از مهمترین نقاط قوت این جشنواره در سال جدید مشارکت قابل توجه فرزندان ایثارگران بود و این نشان دهنده علاقه نسل جدید به معارف و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 24February 2024

ارسال ۳۰۰ اثر فاخر به مرحله استانی جشنواره افتخار منبه گزارش خبرنگار دفاع‌‎پرس از اراک، سرگرد «مجید فرامرزی» مسئول دایره پیشکسوتان و راهیان نور اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی  در آیین اختتامیه سومین جشنواره خاطره گویی پیشکسوتان (افتخار من) اظهار داشت: مرحله استانی سومین جشنواره افتخار من با هدف جهاد تبیین و انتقال تجربیات و خاطرات دفاع مقدس به نسل جوان در راستای نهضت خاطره گویی دفاع مقدس و تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس از اردیبهشت ماه در دستور کار مدیریت پیشکسوتان و راهیان نور این اداره قرار گرفت و خوشبختانه با استقبال قابل توجهی همراه بود.

وی گفت: یکی از مهمترین نقاط قوت این جشنواره در سال جدید مشارکت قابل توجه فرزندان ایثارگران بود و این نشان دهنده علاقه نسل جدید به معارف و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است. ارتباط پیشکسوتان جهاد و مقاومت با نسل جوان یکی دیگر از اهداف جشنواره افتخار من است و این مهم موجب تقویت هویت ملی و خودباوری در بین جوانان و نوجوانان خواهد شد.

سرگرد فرامرزی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ اثر فاخر و مورد قبول در مرحله استانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از داوری آثار در نهایت آثار برتر شناخته شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار