توسط معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی تشریح شد؛

ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد ویژه‌برنامه‌های ولادت با سعادت ولیعصر ارواحنافداه در بارگاه ملکوتی امام رئوف را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 24February 2024

ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین شریعتی‌نژاد» معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ضمن تبریک عید نیمه شعبان با اشاره به اینکه مراسم شب میلاد امام زمان علیه‌السلام شنبه پنجم اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ با قرائت زیارت امین‌الله آغاز می‌شود و با شعرخوانی آیینی سید ابوالفضل مبارز ادامه می‌یابد، اظهار داشت: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مسعود عالی» خواهد بود که از ساعت ۱۹:۱۰ به مدت نیم ساعت به سخنرانی می‌پردازد.

وی افزود: اجرای همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم و مدیحه‌سرایی ملائکه، الهی، میثمی و صالحی‌پور از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ادامه داد: مراسم صبح روز میلاد امام زمان علیه‌السلام نیز یکشنبه ششم اسفند از ساعت ۹:۱۰ با قرائت قرآن و بیان احکام آغاز خواهد شد و در ادامه با اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و شعرخوانی آیینی و مدیحه‌سرایی پاینده‌فر و اکبری ادامه خواهد یافت.

شریعتی‌نژاد با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر اسلامی‌فر خواهد بود، گفت: پس از اقامه نماز ظهر و عصر و قرائت زیارت امین‌الله حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظ موسوی به سخنرانی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شام میلاد امام زمان علیه‌السلام نیز از ساعت ۱۸:۳۰ با قرائت زیارت امین‌الله و شعرخوانی آیینی آغاز خواهد شد و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حمید میرباقری ادامه می‌یابد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم و مدیحه‌سرایی اسلامی‌نژاد، کارگر و برادران قانع اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار