پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

سرهنگ «کاظمی» به مناسبت میلاد حضرت، ولی عصر (عج) و روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 24February 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی، میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه

پانزدهم شعبان روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت است که زمین و زمان، ظهور او را به انتظار نشسته تا با شمیم آمدنش جانی دوباره گیرد و وعده های حتمی خداوندی بر تحقق عدالت در سراسر عالم و پیروزی مستضعفان جهان را به چشم صورت و سیرت درک کند.
 انتظاری شیرین که ایمان به آن زمینه یی برای خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی است. امید که با قدوم مبارک و حضور بی مثالش، جهان رنگ صلح و آرامش را در سایه عدل الهی ببیند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) نیرو‌های فداکار هوشیار و تیزبینی هستند که همواره انواع تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی و نقش بر آب می‌کنند و آرامش آسایش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

امروز آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه‌ی همه جانبه کشور است در سایه خدمات ارزنده‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل گردیده است لذا تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی وقفه، دلاورانه، خالصانه، امنیت آفرین، خستگی ناپذیر، ستودنی و در عین حال گمنام این عزیزان را قدر می‌نهیم.

بی شک امنیت، آسایش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و تبدیل کشور به جزیره ثبات در منطقه حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه هوشیار نیرو‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

اینجانب هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می‌کنند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار