در جلسه هیأت امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت؛

رئیس جمعیت هلال احمر: کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر سال ۱۴۰۳ با کیفیت برگزار می‌شود

کولیوند با تاکید براینکه کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر سال ۱۴۰۳ با کیفیت برگزار می‌شود، گفت: معتقدیم کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر که یک اتفاق بین‌المللی است و جریان مقاومت را دربرمی‌گیرد، یک اتفاق ویژه خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 26February 2024

رئیس جمعیت هلال احمر: کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر سال ۱۴۰۳ با کیفیت برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در هشتمین جلسه هیأت امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس که با حضور سرلشکر «سید یحیی صفوی» رئیس هیأت امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهارداشت: جرقه برگزاری کنگره ۲۵۰۰ بعد از کنگره شهدای داروساز توسط سردار فتحیان به ما پیشنهاد داده شد.

وی با تاکید براینکه کمیته‌های مختلف این کنگره با مسئولیت یعقوب سلیمانی در هلال احمر دنبال می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی این کنگره درحال انجام است و برای اینکه کیفیت کنگره بالا باشد، این کنگره در هفته بسیج در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یادواره‌های این رویداد در مشهد، گیلان، هرمزگان و برخی دیگر از دیگر استان‌ها برگزار شده است، گفت: ما از این کنگره دو هدف داریم؛ اولا گرامی‌داست یاد شهدا و بعدا انتقال پیام شهدا است. 

کولیوند استقبال اعضای هلال احمر از مناسبت‌های ملی و مذهبی را بی‌نظیر توصیف کرد و با بیان اینکه تمام اعضای ما با برگزاری پویش‌های مختلف آمادگی حضور با شکوه در انتخابات را اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: در همین راستا موضوع راهیان نور را با ۱۰ هزار نفر از هفته پیش در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را آغاز کردیم. 

وی به مراسم تحلیف نیرو‌های هلال احمر اشاره کرد و با تاکید براینکه امسال برای سومین سال متوالی این مراسم ۱۶ اسفند را در شلمچه برگزار خواهد شد، گفت: معتقدیم کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر که یک اتفاق بین‌المللی است و جریان مقاومت را دربرمی‌گیرد، یک اتفاق ویژه خواهد شد. همیشه جلسات شهدا خوب می‌شود و نسل جدید و جوان نیازمند به این مطالب هستند. 

رئیس جمعیت هلال احمر به سرفصل‌های تدوین شده بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این مسئله می‌تواند یک الگو و سند بالادستی برای جمعیت هلال احمر  باشد، تاکید کرد: در پایگاه‌های هلال احمر در بین جوانان و اعضای ما شرایط و فضا‌هایی همانند روحیات دوران دفاع مقدس وجود دارد که همین مسئله باعث پیشبرد اهداف و عملیات‌های ما شده است.

در ادامه این مراسم، مدیران کل هلال احمر استان‌های قم، گیلان و هرمزگان به ارائه گزارشاتی درخصوص برگزاری کنگره‌های شهدا در این استان‌ها پرداختند و سپس سعید اوحدی به برگزاری مناسب این کنگره در استان گیلان اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون از شهدای مظلوم بهداری غفلت شده بود، تاکید کرد: باید به سمت مستندسازی علمی از این شهدا برویم که بخش مهمی از دستاورد‌های علمی ما در حوزه پزشکی مدیون سال‌های مجاهدت در هشت سال دفاع است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار