حضور حداکثری، اقتدار ملی/

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

سپاه قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه‌ای مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ - 27February 2024

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه‌ای مردم ولایتمدار، بصیر و غیور استان چهارمحال و بختیاری را که در همه صحنه‌ها خوش درخشیدند و تحسین همگانی را برانگیختند به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آن‌ها است و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

ملت قهرمان ایران اسلامی و مردم غیرتمند استان چهارمحال و بختیاری همواره در صحنه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه، افتخار آفرینی کرده‌اند و امیدواریم در این انتخابات نیز علی‌رغم مطالبات به حق خود از مسئولان، برای لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و حفظ آرمان‌های والای شهدای عزیزمان، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خواهند افزود.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام آمادگی برای کمک به دستگاه‌های متولی در تامین امنیت برگزاری انتخابات، از آحاد مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای بی نظیر در گام دوم انقلاب دعوت می‌کنیم و دست پر از مهرتان را می‌فشاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار