دعوت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

سرهنگ پاسدار  «امیری مقدم» با صدور بیانیه‌ای، از مردم انقلابی استان قزوین جهت مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 29February 2024

دعوت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، از مردم جهت حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار  «محمد امیری مقدم» ،مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور بیانیه‌ای، از مردم انقلابی استان قزوین جهت مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه (۱۱ اسفند) دعوت کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بدون تردید به مانند تمامی انتخابات ۴۵ سال اخیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر چشم جهانیان به انتخابات روز جمعه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

از آنجا که جمهوری اسلامی ایران، خوانش متفاوت و متمایزی از مردم سالاری را ارائه داد که پایه های آن بر دیانت قرار گرفته است لذا دشمنان این نظام از همان ابتدا کوشیدند تا حضور و مشارکت فعالانه مردم در مواردی از قبیل انتخابات کم رنگ تر شود تا همچنان استعمارگران نظام های سکولار و غیر اخلاقی خود را به عنوان حاکمیت ایده آل برای جهانیان معرفی کنند.

مردم ایران همواره در برهه های حساس و صحنه های تقابل با دشمن نشان داده اند که به دور از گرایش، عقیده و قومیت در کنار انقلاب و نظام خود ایستاده اند و تا پای جان از آرمان های امامین انقلاب و شهدای سرافراز میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

انتخاب روز جمعه ۱۱ اسفند ماه نیز بار دیگر فرصتی است تا مردم ایران بالاخص مردم استان قزوین در برابر بدخواهان ایران اسلامی ایستادگی کرده و از نظام جمهوری اسلامی ایران که درخت تنومند آن با خون هزاران شهید آبیاری شده است حمایت کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به منظور تجدید پیمان با شهدای گرانقدر ایران اسلامی از امت غیور و متدین قزوین جهت حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه دعوت بعمل می آورد. امید است که این اقدام انقلابی شفاعت شهیدان گرانقدر اسلام را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار