برادر شهید دفاع مقدس: مشکلات باعث نمی‌شود ما رأی ندهیم

برادر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس می‌گوید: مشکلات دلیل نمی‌شود که ما رأی ندهیم. اگر رأی ندهیم این مشکلات برطرف که نمی‌شوند، هیچ؛ بدتر هم می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 29February 2024

برادر شهید دفاع مقدس: مشکلات باعث نمی‌شود ما رأی ندهیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر مظهری برادر شهید دوران دفاع مقدس محمد مظهری، شرکت در انتخابات روز جمعه را وظیفه‌ای همگانی دانسته و می‌گوید: اینکه جمهوری اسلامی تا حالا سرپا مانده، بدون زحمت نبوده و افراد بسیاری به خاطر آن شهید شده‌اند.

او ادامه می‌دهد: گرانی هست، گرفتاری هست، مشکلات مختلف از جمله مشکلات معیشتی هست، اما این‌ها دلیل نمی‌شود که ما رأی ندهیم. اگر رأی ندهیم این مشکلات برطرف که نمی‌شوند، هیچ؛ بدتر هم می‌شوند.

مظهری می‌افزاید: خیلی از افرادی که کاندید شده‌اند، پیش از این نیز در بخش‌های مختلف کار کرده‌اند و سابقه دارند؛ پس می‌توان عملکرد آن‌ها را بررسی کرد.

این برادر شهید دفاع مقدس با بیان اینکه باید بررسی کنیم که آیا فرد مورد نظر در مجلس کارآیی دارد یا نه، می‌گوید: اینکه افراد سالم و مقیّد به اصول دینی و اخلاقی باشند لازم است، اما کافی نیست؛ بلکه باید تخصص هم داشته باشند.

او سخن خود را این طور توضیح می‌دهد: افرادی در مجلس هستند که شاید بیرون از مجلس کارآیی بیشتری برای مردم و نظام داشته باشند. از طرف دیگر افرادی بیرون از مجلس مشغول فعالیت هستند در حالی که شاید کارآیی آن‌ها در مجلس خیلی بیشتر باشد. آن‌ها باید در جایگاهی که می‌توانند خدمت کنند قرار بگیرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار