جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری:

حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

سرهنگ «زارعی» گفت: با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه ایران اسلامی، باید همگان حضور پرشوری در انتخابات داشه باشند تا توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی شود.
کد خبر: ۶۵۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 29February 2024

جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری: حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «حمید زارعی» جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، امروز (پنجشنبه) در  بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید صیاد شیرازی در حال برگزاری است، درباره فلسفه برگزاری دوره هیئت معارف جنگ اظهار داشت: دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی دارای ابعاد و اهداف مختلفی است که با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ زارعی تبیین ارزش‌های دفاع مقدس را یکی اهداف برگزاری دوره هیئت معارف جنگ برشمرد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، آشنایی دانشجویان با فرهنگ و مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس  از دیگر اهداف برگزاری هیئت معارف جنگ شهید  صیاد شیرازی است.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی را به لحاظ  علمی، فناوری و تربیتی برای دانشجویان حائز اهمیت دانست و افزود: همچنین در این دوره دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس و رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی به آثار و برکات معنوی دفاع مقدس پرداخته شده است، تصریح کرد: ما به عنوان سرباز‌های وطن هرگز نباید اجازه فراموش شدن شهدای انقلاب اسلامی را دهیم؛ لذا یکی از برکات این دوره زنده نگه‌داشتن یاد شهداست.

سرهنگ زارعی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه ایران اسلامی، همگان باید همچون دوره‌های قبل و حتی پرشور‌تر و باشکوه‌تر در صحنه انتخابات شرکت کنند تا توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی شود و حماسه دیگری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار