پس از به صندوق انداختن رأی؛

امام خامنه‌ای: امروز چشم مردم دنیا به ایران است/ با حضور پای صندوق‌های رأی دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید+ فیلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز چشم مردم دنیا به ایران است، فرمودند: با حضور پای صندوق‌های رأی دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.
کد خبر: ۶۵۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ - 01March 2024

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره) آراء خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداختند.

امام خامنه‌ای: امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران است/ با حضور پای صندوق‌های رای دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید+ فیلم

امام خامنه‌ای سپس در جمع خبرنگاران حاضر شدند و فرمودند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم، طلب می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار بدهد و نتایج تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملّت ایران تمام بشود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: من دو توصیه عرض می‌کنم، بعد هم به پاسخ سؤال خبرنگار محترم می‌پردازم. توصیه‌ی اول من به مردم عزیزمان این است که قرآن به ما فرمود: فَاستَبِقُوا الخَیرات؛ در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید. من در انتخابات‌های گذشته هم گفته‌ام، امروز هم تأکید می‌کنم که هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید، و در اوّلین ساعات، در اوّلین ساعات ممکن، بروید رأیتان را در صندوق‌ها بیندازید.

معظم‌له فرمودند: توصیه‌ی دوّم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رأی بدهید، به اندازه‌ی لازم؛ به کمتر رأی ندهید. مثلاً در تهران برای خبرگان، احتیاج است که به شانزده نفر رأی بدهیم؛ به شانزده نفر رأی بدهید، نه کمتر. یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به سی نفر بایستی رأی بدهید؛ به سی نفر رأی بدهید؛ به کمتر رأی ندهید. این توصیه‌ی مؤکّد من است.

امام خامنه‌ای خاطرنشان ساختند: ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران است، چشمشان به شما است؛ می‌خواهند ببینند که شما چه می‌کنید در این انتخابات، و نتیجه‌ی انتخابات شما چه می‌شود؛ هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مند به ملت ایرانند، هم بدخواهان؛ آنها هم همین‌جور. از همه طرف چشم‌ها مترصد کشور ما است و مترصد مسائل ملت عزیز ما است. به این توجه کنید. دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: امّا پاسخ به سؤال ایشان (خبرنگار) که آخرین حرف من خطاب به مردّدین چیست، آخرین حرف من این است که «در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار