حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه موقت ساری:

شرکت در انتخابات وظیفه ملی و تکلیف شرعی است

حجت‌الاسلام «حسینی کارنامی» گفت: چشم دشمن به انتخابات ایران است و با حضور حداکثری سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنیم.
کد خبر: ۶۵۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 01March 2024

چشم دشمن به انتخابات ایران است/ شرکت در انتخابات وظیفه ملی و تکلیف شرعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسین حسینی کارنامی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه به تقوای الهی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند اظهار داشت: این ایام، ایام بیعت با اسلام و قرآن است و رأی دادن بیعت با اولیای الهی است و مشهورترین بیعت با پیامبر خدا بیعت رضوان است.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید قدر صندوق‌های رأی را بدانیم، افزود: این صندوق محصول صدها هزاران خون شهید است و با حضور در انتخابات مجلسی را تعیین می‌کنیم که سرنوشت مردم در دست آنها است و در رأس امور قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی حضور حداکثری در انتخابات را مساله مهم دانست و به پیشینه درخشان تبرستان و مازندران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در حال نظاره است و باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، دشمن را ناامید کنیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه زیرساخت اقتصادی و اجتماعی کشور با مجلس قوی ساخته می‌شود و می‌تواند در دنیا دست پیش داشته باشد، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و تکلیف شرعی است.

میدان انتخابات میدان رقابت است

حجت الاسلام حسینی کارنامی با تقدیر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اذعان داشت: تخریب هیچ فردی شرعا و اخلاقی جایز نیست و باید آنها را ترغیب و تشویق کرد که شور انتخاباتی ایجاد کردند و بدانیم که میدان انتخابات میدان رقابت است و باید آرامش، امنیت و اخلاق را سرلوحه قرار داد.

این مسئول با تقدیر از فرمانداران، بخشداران و دست اندرکاران در برگزاری انتخابات تصریح کرد: رأی مردم حق الناس و امانت است و نباید مدیون کسی باشیم و صیانت از آرای مردم وظیفه اساسی است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به روز نیکوکاری گفت: مردم دغدغه‌هایی دارند و باید سفره محرومان بیشتر دیده شود و قرض الحسنه جدی گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به مراسم روز درختکاری توجه به زیرساخت‌ها و فضای سبز شهری را مهم دانست و افزود: به فضای سبز نیز داریم که برای سلامت مردم لازم است.

چشم دشمن به انتخابات ایران است

این مسئول با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های قله اقتدار تقدیر کرد و اظهار داشت: سربازان گمنام در اغتشاشات اخیر ایستادگی کردند و از آنها قدردانی می‌کنیم.

وی غزه را مساله اول دنیا و جهان اسلامی بیان کرد و ادامه داد: یک روی مساله غزه جنایت، نسل کشی، محاصره اقتصادی و کودک کشی است و ۳۰ هزار مردم بیگناه در این جنایت به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت ساری با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعی حقوق بشر تأکید کرد: ۳۰ هزار نفر جلوی چشم این سازمان‌های بین المللی کشته می‌شوند و هنوز وجدان آنان بیدار نشده است.

وی با بیان اینکه مبدأ این تحرکات و جنایات آمریکا است، بیان کرد: روی دیگر مسأله غزه، شهامت، شجاعت و ایستادگی مردم مظلوم برابر جنایت استکبار است که ریشه در فرهنگ سیدالشهدا و برگرفته از انقلاب اسلامی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی غزه اسلام سیاسی و اسلام محمدی و اسلام والا را به دنیا معرفی کرده است.

امام جمعه موقت ساری در پایان تصریح کرد: چشم دشمن به انتخابات ایران است و با حضور حداکثری سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را رقم بزینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار