حضور حداکثری، اقتدار ملی/ پیام قدردانی قالیباف از حضور مردم در انتخابات؛

مشارکت گسترده در انتخابات، باعث حفظ قدرت بازدارندگی کشور شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم، باعث حفظ قدرت بازدارندگی کشورمان در برابر فشار‌های سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 02March 2024

قالیباف در پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات تشکر کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه ۱۲ اسفند) در پیامی از مشارکت گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.

در متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است:

وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز و مسئولیت پذیر ایران اسلامی خاضعانه تشکر کنم که با مشارکت گسترده خود در انتخابات، باعث حفظ قدرت بازدارندگی کشور عزیزمان ایران در برابر فشار‌های سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان شدند.

ارزش این حضور آن هنگام روشن می‌شود که توجه کنیم این مشارکت در عین فشار‌های اقتصادی و انواع شیوه‌های جنگ شناختی دشمن برای کاهش مشارکت بوده است.

مردم عزیز ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند، وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند.

وظیفه ما مسئولان در برابر این وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری بیشتر برای حل مشکلات مردم است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده در یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو در یک دوره هشت ساله ۱۱ اسفندماه در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار