یادداشت/ عصمت دهقانی

شکست دوبارۀ سناریوی دشمن

به پاس حضور پرشور و آمیخته با شعور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر سناریوی دشمنان زبون انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۶۵۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ - 02March 2024

سناریویی که باز هم شکست خوردگروه استان‌های دفاع‌پرس- عصمت دهقانی؛ انقلاب اسلامی ایران از مردمی‌ترین انقلاب‌های تاریخ است که همه‌ی امور و مراحل آن با حضور مردم محقق شد. بر این اساس، انتخابات از مهمترین تجلیگاه‌های تحقق مردم سالاری دینی در قالب این انقلاب است که در این مسیر همه‌ی مسئولان کشور مستقیم و یا غیرمستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند.

 حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که همواره توصیه‌هایشان چراغ راه است، در ابتدای امسال با تأکید بر اهمیت انتخابات ۱۴۰۲، از مسئولان و دست‌اندرکاران خواستند تا چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را در انتخابات  دنبال کنند؛ خط مش و سیاستی که از سوی نظام اسلامی در ماه‌های اخیر دنبال شد؛ اما در مقابل، خط دشمن، جلوگیری از تحقق مشارکت پرشور در محیط امن  و آرام بود.

حوادث اغتشاشات پاییز سال ۱۴۰۱  با حماسه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحت الشعاع قرار گرفت؛ اما دشمنان قسم‌خورده و ددمنش این انقلاب دینی و مردمی با سناریوی‌های جدید مانند ایجاد تلاطم در بازار، مسموم‌سازی مدارس دخترانه و مضطرب کردن خانواده‌ها  به کار خود ادامه دادند.

تنور بحث‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که گرم شد، سردمداران جبهه کفر و جیره‌خوارانشان مشوّق جمعی از طیف‌های سیاسی برای تحریم انتخابات شدند. حماسه طوفان‌الاقصی که به وقوع پیوست، کینه شتری دشمن از انقلاب اسلامی ایران  باز هم خودش را نشان داد؛ زیرا نقش مهم این انقلاب اسلامی و مقتدر، در ایجاد روحیه مقاومت در کشور‌های منطقه و ایستادگی آن‌ها در برابر متجاوزین و مستکبرین جنایتکار بر کسی پوشیده نیست؛ بنابراین از نظر دشمنان چه فرصتی بهتر از انتخابات برای انتقام‌گیری! البته آنان  در طول  بیش از چهار دهه از تاریخ پر پیچ و خم انقلاب اسلامی تا به امروز، همواره تلاش کرده اند تا بازیگری فعال در معرکه انتخابات ایران باشند و در هر مقطعی مکر‌ها و نقشه‌های خود را به پیش ببرند که به یاری خدا در اکثر مواقع ناکام مانده اند.

دشمنان تلاش کردند که انتخابات اخیر را که فرصتی برای تقویت وحدت و همبستگی ملی، امنیت و اقتدار ملی است به تهدیدی برای جمهوری اسلامی  تبدیل کنند؛ لذا سیاست تقابل با جمهوری اسلامی ایران  را در انتخابات به کار بردند.

جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برگزاری انتخابات مطلوب با شاخص‌های پرشور بودن با مشارکت حداکثری، امن و آرام بودن، سالم و بی شائبه بودن، قانونی بودن، رقابتی بودن، اخلاقی بودن، و شایسته‌سالار بودن است؛ ولی دشمن همواره  با زیر سوال بردن این شاخصه‌ها به دنبال ایجاد  بی‌اعتمادی در بین مردم این سرزمین است.

بدون تردید کاهش مشارکت و ایجاد بی‌میلی و بی‌رغبتی در مردم برای حضور نیافتن در پای صندوق‌های رأی  از مهم‌ترین راهبردهای دشمن برای مواجهه با انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ بود که از طرق مختلف مانند تحریم انتخابات، سیاه‌نمایی وضعیت کشور و بزرگ‌نمایی مشکلات و القای بن بست و ناامیدی نسبت به حل آن‌ها دنبال می‌شد.

 از طرفی، دشمنان چند دهه است که تلاش دارند مردم‌سالاری دینی را به محاق برده و نظام اسلامی را به دیکتاتوری متهم کنند که در این مسیر زیر سوال بردن اعتبار انتخابات یکی از مهمترین ترفند‌های آنان است؛ اما به شکرانه حضور پرشور و آمیخته با  شعور مردم ولایتمدار، شهیدپرور، بصیر و فهیم وطن اسلامی‌مان در پای صندوق‌های رای در جمعه به یادماندنی ۱۱ اسفندماه، یک‌بار دیگر سناریوی دشمنان زبون  انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شد و امروز شاهد شادی و نشاط در بین اقشار جامعه هستیم.

پیروز این کارزار خود مردم هستند که همیشه در بزنگاه‌های حساس نشان داده‌اند که قدردان نعمت امنیت و اقتدار ملی که حاصل خون شهدا و ایثارگری مجاهدان راه حق است، بوده‌اند و شرافتمندانه بر بلندای حضور ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار