پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید به مناسبت شهادت رایزن فرهنگی ایران در بیروت

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با صدور پیامی، حرکت‌های خصمانه جریان‌های تکفیری و تروریستی را محکوم و برای بازماندگان این حادثه به ویژه خانواده شهید معزز انصاری، عزت و بردباری مسألت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱ - 21November 2013

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید به مناسبت شهادت رایزن فرهنگی ایران در بیروت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان به شرح ذیل است:

باسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون

تلاشهای ملت و دولت ایران اسلامی برای ایجاد وحدت و همدلی در جهان اسلام و حضور آگاهانه مردم مبارز لبنان در محور مقاومت؛ بر قساوت و عصبیت کوردلان افزوده و این گواه راستی و روشنی راه است.

حمله به سفارت ایران در لبنان که طی آن جمعی از مردم مظلوم لبنان و رایزن فرهنگی ایران؛ روحانی مبارز «حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری» به شهادت رسیدند، حلقههای ایمانی دو ملت را در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست غاصب مستحکمتر میکند. بر این باور ضمن محکومیت حرکتهای خصمانه جریانهای تکفیری و تروریستی، بر وحدت و وفاق جامعه مسلمین و جمله ملتهای بیدار و عدالت طلب جهان تاکید کنیم و برای بازماندگان به ویژه خانواده معزز شهید انصاری، بردباری و عزت مسألت مینمائیم.

سید محمدعلی شهیدی محلاتی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار