تلاش‌ها برای ادامه کمک‌رسانی به ساکنان غزه از طریق آسمان

درپی کارشکنی اشغالگران در ورود محموله‌های کمک رسانی به غزه، مصر با تشدید کمک رسانی با راهکار هوایی اقلام ضروری را به ساکنان شمال و جنوب غزه منتقل می‌کند.
کد خبر: ۶۵۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 03March 2024

تلاش‌ها برای ادامه کمک‌رسانی به ساکنان غزه از طریق آسمانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی هشدار نهاد‌ها و آژانس‌های امداد وابسته به سازمان ملل درباره وقوع خطر قطحی و گرسنگی و خطر جان باختن هزاران غیرنظامی در پی محاصره و جنایت اسرائیل در غزه، رسانه‌های مصری از مشارکت ارتش مصر در کمک رسانی به ساکنان غزه از طریق عملیات هلی برن خبر داد.

رسانه‌های مصری با انتشار تصاویری از پرتاب بسته‌های غذایی و اقلام مورد نیاز اساسی آوارگان از سوی هواپیما‌های ارتش مصر و با استفاده از چتر به غیرنظامیان در شمال نوار غزه خبر داد.

در همین راستا، ژنرال «غریب عبدالحافظ» سخنگوی ارتش مصر در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری مصر اعلام کرد که در راستای تلاش‌های مصر در حمایت از برادران فلسطینی در غزه و کاهش رنج‌های آنان، ارتش مصر با استفاده از هواپیما‌های ویژه ده‌ها تن مواد غذایی و اقلام ضروری را با استفاده از عملیات هلی برن بر فراز مناطق شمالی غزه برای غیرنظامیان منتقل کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار