فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

پیروز اصلی میدان انتخابات، مردم بودند

سردار «رفیعی آتانی» در پیامی از مردم ولایی استان قزوین برای برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری در بزرگترین رویداد سیاسی کشور تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 04March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی از مردم ولایی استان قزوین جهت برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری در بزرگترین رویداد سیاسی کشور تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

 انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با زمان شناسی ملت بزرگ ایران با پاسخ قاطع و نه بزرگ به بدخواهان انقلاب و مردم به کشور عزیزمان بود.

اینجانب به عنوان سرباز کوچک و خاک پای مردم قدرشناس استان قزوین که در کلیه مراحل آماده سازی برای برگزاری انتخابات اشراف و اطلاع دارم وظیفه خود می‌دانم سه تبریک و یک تقدیر و یک نفرین را تقدیم کنم.

تبریک اول؛

به محضر ولی امر مسلمین رهبری حکیم حضرت امام خامنه‌ای عزیز تبریک عرض می‌کنم که از ابتدای سال تا روز برگزاری انتخابات، ملت عزیز را برای تحقق حق و تکلیفشان دعوت فرمودند و نظام مردم سالاری دینی را به تمام معنا به نمایش گذاشتند که در برابر مردم، پای کار آوردن مردم، نقش دادن به مردم، امامت کردند.

 تبریک دوم؛  

به ملت بزرگ، قدرشناس، صبور،‌ فهیم، غیرتمند و بصیر ایران عزیز و قزوین دوست داشتنی تبریک عرض می‌کنم. در حقیقت پیروز اصلی میدان انتخابات، مردم خوبمان بودند که توانستند بزرگترین و پیچیده‌ترین ائتلاف تحریم گرا و ضد مشارکتی را بشکنند و بر آن غلبه کنند، درست مثل دوران پرافتخار دفاع مقدس که بر پیچیده‌ترین، ظالمانه‌ترین، نابرابرترین نبرد غلبه پیدا کردند و پیروز شدند.

مردم عزیزمان در مقابل یک سال و نیم توطئه دشمنان، ائتلاف و عملیات روانی گسترده و مسموم امپراتوری زر و زور و تزویر نظام سلطه و صهیونیسم با بوق‌های فریبنده و اغوا کننده دشمنان و بدخواهان داخلی برای القای یأس و ناامیدی، تحریم و انصراف مردم از مشارکت، ایجاد فاصله بین مردم و نظام سیاسی کشور، ایجاد خوف و هراس در صفوف به هم پیوسته مردم، همه تلاش خود را کردند، اما مثل همیشه دشمن ناکام و مردم سرافراز شدند.

مردم عزیز با عشق، ارادت، دلبستگی، وابستگی، همبستگی بی‌نظیر و اقتدا به رهبری حکیم، شجاع، دوراندیش در نقطه‌ سرنوشت ساز به نمایش گذاشتند. حقیقتاً به چنین مردمی باید تبریک گفت.

 تبریک سوم؛

 به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت، متولیان که تمام تلاششان را کردند تا زمینه مشارکت، رقابت ،سلامت و امنیت فراهم شود.

اما به صورت ویژه به؛

۱-خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان که با صفای باطن همچون شب‌های قدر دست به دعا بودند و مردم عزیز را دعوت به حضور در انتخابات کردند.

۲- ائمه جمعه، جماعات، صاحبان خرد و اندیشه، جریانات سیاسی، اصحاب رسانه، صدا و سیما، هیئات مذهبی که زمینه شناخت و شناساندن اصل انتخابات و نامزدها را فراهم کردند.

۳- تمام نامزدهای انتخابات که زحمات زیادی را تقبل فرمودند و با حضور خود شور و نشاط انتخاباتی، فضای رقابتی، ایجاد ترغیب با طرفداران خود توانستند مردم را پای صندوق آرا بیاورند، از همه به عنوان سرباز کوچک مردم عزیز تشکر می‌کنم و به آنها تبریک عرض می کنم بویژه به منتخبان و همه نامزدهای انتخابات که با عث حضور تک تک افراد به پای صندوق آرا شدند.

 و اما تقدیر؛

از فراجای عزیز به ویژه سردار با اخلاق فراجای استان برادر عزیزم سردار ابراهیمی، همرزمان عزیزم در سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به ویژه از تک تک بسیجیان عزیز، جامعه اطلاعاتی که با هوشیاری، رصد دائمی و چشمان بیدار توانستند در یک فضای همدلی و تقسیم کار منطقی امنیت را برقرار و بدون هیچ حادثه ای انتخابات برگزار گردید.

اما نفرین؛

نفرین بر دشمن دروغگو، شرور، منافق که به بهانه دموکراسی بر کشورهای دنیا می‌تازند، انقلاب های دروغین رنگین را سازماندهی می‌کنند، اما سالیان سال به ویژه در یک سال و نیم گذشته با فضاحت و بی‌شرمی در برابر چشمان دنیا تمام ظرفیت رسانه‌ای، ائتلاف سازی به صورت انبوه و متراکم سه واژه تهدید، تحریم و نه حضور در انتخابات را در صدر خباثت خود قرار داده بودند. 

مرگ بر این همه نیرنگ و دورویی. مرگ بر این همه گستاخی، مرگ بر این همه خوی حیوانیت و وحشی‌گری که چشم دیدن استقلال و حریت ملت بزرگ ایران را ندارند، چشمانشان کور و نفرین ابدی این ملت بر آنها و نقشه‌های شومشان باد.

مردم عزیز، مسئولان خدوم استان قزوین؛

به فضل الهی همه باید برای سرافرازی، سربلندی، پیشروندگی انقلاب، نظام و ایران اسلامی مقتدر گام برداریم. تحقق همه این‌ها برداشتن گام‌های موثر برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و برطرف کردن دشواری‌های معیشتی مردم با کرامت و صبورمان می‌باشد. دست در دست هم با وحدت، تعامل و همدلی برای رسیدن به آن لحظه شیرین که لبخند رضایت بر لبان امام خامنه‌ای عزیز و چشاندن طعم شیرین نظام اسلامی به کام مردم مهربان و عزیزمان بنشیند. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار