استاندار مرکزی:

امسال ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی پرداخت شد

مخلص الائمه گفت: منحصربه‌فردترین ویژگی کمیته امداد نام امام خمینی (ره) و دومین ویژگی آن مردم‌پایه، مردم‌محور و مردمی‌بودن است و بیش از اینکه دولت کنار کمیته امداد باشد مردم کنار این نهاد قرار دارند.
کد خبر: ۶۵۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 07March 2024

امسال ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، ‌«فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در جشن خودکفایی ۴۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ه) استان مرکزی اظهار داشت: منحصربه‌فردترین ویژگی کمیته امداد نام امام خمینی (ره) و دومین ویژگی آن مردم‌پایه، مردم‌محور و مردمی‌بودن است و بیش از اینکه دولت کنار کمیته امداد باشد مردم کنار این نهاد قرار دارند.

استاندار مرکزی دیوان‌سالار نبودن را دیگر ویژگی‌ برجسته کمیته امداد دانست و گفت: با تشخیص صحیح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کمیته امداد در کنار ساختارهای دیوان‌سالار قرار گرفت و بار محرومیت‌زدایی را بر دوش کشید.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴ هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد پرداخت و اشتغال ایجاد شد و امسال نیز اعتبارات در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ به ۷۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که تاکنون ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: نرخ بیکاری کشور از ۸.۲ درصد در پاییز سال گذشته به ۷.۶ درصد در پاییز امسال کاهش پیدا کرده ‌و نرخ بیکاری استان مرکزی نیز در این بازه از ۸.۱ درصد به ۶.۳ درصد رسید که در این راستا دستگاه‌های اجرایی بسیاری از جمله کمیته امداد همکاری داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار