نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جوانان باید با گنجینه بی‌پایان دفاع مقدس آشنا شوند

مرحبا گفت: جوانان باید با گنجینه بی‌پایان دفاع مقدس آشنا شوند تا هم از ظرفیت شهدا بهره ببرند و هم نقشه دشمنان خنثی شود.
کد خبر: ۶۵۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸ - 08March 2024

جوانان باید با گنجینه بی‌پایان دفاع مقدس آشنا شوند«غلامرضا مرحبا» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: در جامعه ایران معنویت همیشه یکی از مولفه‌هایی بوده که به مردم ایران روح بخشیده است.

مرحبا تاکید کرد: بدون معنویت زندگی اتفاق دلچسبی نیست، بسیاری از سجایای اخلاقی و نیکی‌های فطری که خداوند متعال در وجود انسان قرار داده است فقط با شکوفا شدن معنویت است که ظهور و بروز پیدا می کند، آن  هم در شرایطی که رسانه بر همه وجوه زندگی انسان اثر می‌گذارد و زندگی‌های امروز بیش از هر زمان دیگری ماشینی شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور ما گروه‌ها و کشورهایی عامدانه هزینه می‌کنند تا ما را نسبت به گذشته و افتخارات خود بیگانه کنند، در چنین شرایطی قطعا ما باید به دفاع مقدس و گنجینه بی‌پایان دلاورمردی‌ها، وطن‌پرستی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا رجوع کنیم.

وی افزود: فرزندان ما باید با این گنجینه بی‌پایان آشنا شوند تا هم از ظرفیت دفاع مقدس و شهدا بهره ببرند و هم نقشه دشمنان برای دوری جوانان از افتخارات خود خنثی شود. من معتقدم صرف برگزاری اردوهای راهیان نور نمی‌تواند کاملا موثر باشد بلکه باید ابزار هنر و رسانه را در اختیار راهیان قرار دهیم تا ارتباط موثری بین جوانان و شهدا برقرار شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار