مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری:

مفاهیم قرآنی باید با زندگی ما آمیخته شود

«رجب پور» گفت: از افرادی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند انتظار بیشتری از درک مفاهیم قرآن است و امید داریم که مفاهیم قرآنی با زندگی ما آمیخته شود. 
کد خبر: ۶۵۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 08March 2024

مفاهیم قرآنی باید با زندگی ما آمیخته شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سبحان رجب‌پور» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری امروز در مراسم اختتامیه مرحله نیمه‌نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان منطقه یک کشور که در مجتمع بهزیستی شهر ساحلی فرح‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات مناسبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها انجام شده است. 

وی تصریح کرد: از افرادی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند انتظار بیشتری از درک مفاهیم قرآن است و امید داریم که مفاهیم قرآنی با زندگی ما آمیخته شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به استقبال مناسب از این دوره از رقابت‌ها، افزود: باید تلاش کنیم که زمینه ارتقا کیفیت این دوره از مسابقات فراهم شود. 

وی خاطرنشان کرد: وزارت نفت در حوزه فرهنگی به ویژه در مسائل قرآنی اقدامات مناسبی در چند سال اخیر انجام داده است. 

رجب‌پور اضافه کرد: در کنار اقدامات مناسب متولیان امر، استقبال کارکنان مسئولیت برگزارکنندگان را بیشتر کرده است.

مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بوده است 

همچنین «صفا رنجبر» مجری برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان منطقه یک کشور گفت: با حمایت‌های انجام شده در وزارت نفت اتفاقات مناسبی در این دوره از رقابت‌ها رقم خورده است. 

 این مسئول تصریح کرد: دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات تلاش‌های زیادی برای افزایش کمی و کیفی مسابقات انجام دادند. 

وی اضافه کرد: داوران برجسته کشور، قاریان بین‌المللی و ممتاز و مسئولان کمیته فنی همکاری مناسبی برای برگزاری این دوره از مسابقات داشتند.

در پایان از برگزیدگان این دوره از مسابقات با اهدا جوائزی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها