استاندار ایلام:

حضور پُرشور مردم در انتخابات حربه‌های دشمن را خنثی کرد

«بهرام‌نیا» گفت: دشمن با همه ساز و کار‌های خود برای کم‌رنگ کردن انتخابات در ایران اسلامی وارد میدان شد، اما مردم با حضور پُرشور در انتخابات بار دیگر حربه‌های دشمن را خنثی کردند.
کد خبر: ۶۵۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 09March 2024
 استان ایلام در دفاع‌مقدس با تمام توان مقاومت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با طلاب،روحانیون و فضلای ایلامی مقیم قم در محل مجمع نمایندگان، طلاب و فضلای حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد. 
 
«بهرام‌نیا» در این نشست اظهارداشت: استان ایلام با حدود ۵۴ درصد مشارکت در انتخابات در ردیف استان‌های برتر کشور قرار گرفت که شکرانه این نعمت، خدمت صادقانه به مردم است.
 
وی به حضور پُرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم این استان با حضور پُرشور خود در انتخابات تراز بالای فرهنگی خود را نشان دادند و مسئولین هم تسهیل‌گری کردند و در بحث پیکربندی رتبه نخست کشور، در بحث آغاز و آمادگی فرآیند انتخابات رتبه دوم و در بحث مشارکت در ردیف استان‌های برتر کشور قرار گرفت که نتیجه اعتمادسازی مردم، تبیین و بیان دستاوردها، ولایت‌مداری و پای‌بندی مردم به نظام بود. 
 
این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن با همه ساز و کار‌های خود برای کم‌رنگ کردن انتخابات در ایران اسلامی وارد میدان شد و تلاش داشت با حربه‌های مختلف، قدرت نرم نظام و دیپلماسی کشور را تضعیف کند، اما مردم با حضور پُرشور در انتخابات بار دیگر حربه‌های دشمنان را خنثی کردند.
 
نماینده دولت در استان ایلام ادامه داد: به تن کردن ردای خدمت در ایلام یک افتخار بزرگ است و با توجه به این‌که خدمت در ایلام خدمت به خادمان پایتخت زوار سیدالشهدا (ع) است این خدمت یک موهبت بزرگ الهی است.
 
وی بیان داشت: مردم این استان، خالق حماسه‌های متواتر بعد از انقلاب هستند که نمونه این حماسه‌ها دفاع مقدس، اربعین و مشارکت بالا در انتخابات است
 
«بهرام‌نیا» خاطرنشان کرد: استان ایلام مهد مقاومت و سلحشوری بود و مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس خم به ابرو نیاوردند و تمام قد ایستادگی کردند و شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار