وصیت‌نامه شهید «سید مسیح‌الله محمودی»:

ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه‌ها جلوگیری کنید

شهید «سید مسیح‌الله محمودی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است:ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه‌ها جلوگیری کنید که فردا در محضر خداوند نمی‌توانید جواب زینب (س) را بدهید.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵ - 12March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،«مسیح‌الله محمودی»، سوم فروردین ۱۳۴۶ در روستای کلور از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. پدرش سیدعلی، کشاورزی می‌کرد. در حوزه علمیه درس خواند. روحانی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳ در شرق رود دجله عراق در عملیات بدر به شهادت رسید. 

پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و بیست و پنجم مهر ۱۳۷۵ پس از تفحص در گلزار شهدای بخش شاهرود از توابع شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه این شهید مسیح‌الله محمودی:

شهادت کمال انسان است. ما از طرف خدا آمده‌ایم و به طرف خدا خواهیم رفت. ما که باید بمیریم چرا مردانه نمیریم. مادر جان! من آنقدر به جبهه می‌روم و می‌جنگم تا شهید شوم.‌ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه‌ها جلوگیری کنید که فردا در محضر خداوند نمی‌توانید جواب زینب (س) را بدهید.

نماز و روزه را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید.

من با خدا پیمان می‌بندم که در تمام عاشورا‌ها و در تمام کربلا‌ها با حسین (ع) همراه باشم. چون خوب می‌دانم که اگر در جنگ شکست بخوریم اسلام شکست خورده است. من سنگر امام حسین (ع) را خالی نخواهم گذاشت تا هنگامی که همه احکام اسلامی در زیر پرچم امام زمان (عج) به اجرا درآید. 

والسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار