تشکیل جلسات فوق‌العاده دولت برای ارائه بخش دوم لایحه بودجه

سخنگوی دولت درباره بحث بررسی بودجه سال آینده گفت: به دلیل اینکه به دنبال این بودیم که در سال جاری تمام سند بودجه را به صورت نهایی داشته باشیم، از همین امروز جلسات فوق العاده دولت برای ارایه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشکیل شد.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 10March 2024

تشکیل جلسات فوق‌العاده دولت برای ارائه بخش دوم لایحه بودجهبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس درخصوص بحث بودجه سال آینده گفت که روز گذشته موضوع را در جلسه با رئیس جمهور مطرح کردیم که اگر اینگونه شد، دولت لایحه دو دوازدهم بدهد که طبیعتا اگر مجمع و شورای نگهبان تأییدیه نهایی بخش اول لایحه بودجه را تا آخر هفته به ما بدهد، که دیگر فرصتی نداریم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این باره در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: به دلیل اینکه به دنبال تسریع در امور بودیم که در سال جاری تمام سند بودجه را به صورت نهایی داشته باشیم، از همین امروز جلسات فوق العاده دولت برای ارایه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشکیل شد.

وی ادامه داد: ما به دنبال اینکه به دنبال تسریع در امور بودیم که در سال جاری تمام سند بودجه را به صورت نهایی داشته باشیم، از همین امروز جلسات فوق العاده دولت برای ارایه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشکیل شد، دولت آمادگی دارد که به محض تصویب بخش اول جداول، بخش دوم لایحه بودجه را نیز ارایه کند.

سخنگوی دولت افزود: دولت بخش اول لایحه بودجه را تقدیم کرد و امیدوار بودیم رسیدگی به بودجه در چند نوبت کاری بررسی شود که بخش اول قبل از انتخابات نهایی شود، اما برخی جلسات تشکیل نشد همچنان منتظر هستیم تا بخش اول آماده شود.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: با این حال، چون می‌خواستیم در کار تسریع شود از امروز جلسات فوری دولت تشکیل شد و جلسات دولت برای بررسی جداول ادامه دارد دولت آمادگی دارد بلافاصله بخش دوم را تقدیم مجلس کند.

سخنگوی دولت افزود: امیدواریم با همکاری مجلس با جلسات بدون تعطیلی سند بودجه ۱۴۰۳ را نهایی کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر نیازی به راهکار‌های قانونی دیگر نیست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار