نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهیان نور حلقه واصله نسل‌های بعد از دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت است

گودرزی با بیان اینکه راهیان نور حلقه واصله‌ای برای نسل‌های بعد از جنگ و دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در واقع راهیان نور در مسیر استمرار راه شهدا حرکت می‌کند.
کد خبر: ۶۵۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱ - 11March 2024

.«عباس گودرزی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور کشور، اظهار داشت: راهیان نور امروز به یک فناوری انسان سازی تبدیل شده است و به مثابه یک ظرفیت عظیم برای تولید معنویت در کشور عمل می‌کند.

گودرزی ادامه داد: راهیان نور حلقه واصله ای برای نسلهای بعد از جنگ و دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت است، درواقع راهیان نور در مسیر استمرار راه شهدا حرکت می کند. در این سفرها و بازدیدهایی که از مناطق عملیاتی صورت می گیرد کسانی که در فضای دفاع مقدس تنفس نکرده اند، با واقعیات جنگ تحمیلی آشنا می شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت امروز گره گشای همه مشکلات ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: راهیان نور جزء رخدادهای بی نظیری است که همه اقشار و به ویژه نسل جوان با عقاید متفاوت را دربرمی گیرد.

وی تاکید کرد: جوانان در این اردوها تجدید عهدی با شهدا و امام شهدا می‌کنند و خود را در مسیر ایثار و شهادتی که شهدا پیموده اند قرار می‌دهند، خوشبختانه توانسته‌ایم از این طریق رویش‌های بسیار خوبی داشته باشیم.

گودرزی گفت: خاک مناطق جنگی خاک مقدس و مطهری است، زیرا شهدای گرانقدر ما در آنجا به ملکوت اعلا پیوستند، لذا این اساس صرف حضور در این مناطق حس و حال معنوی به جوانان و همه زائران می دهد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار