فرمانده سپاه لرستان:

دفاع مقدس صحنه کارزار حق و باطل بود

 سردار باقری دفاع مقدس را صحنه کارزار حق و باطل عنوان کرد و گفت: ما باید آن را به آیندگان انتقال بدهیم و راهیان نور نقش ویژه‌ای در تحقق این مهم دارد.
کد خبر: ۶۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ - 11March 2024

دفاع مقدس صحنه کارزار حق و باطل بودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان سردار «نعمت‌اله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز (دوشنبه) در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور لرستان و همچنین اختتامیه جشنواره سروهای سر بلند که با حضور سرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: شهدایی که وقتی در زندگی آن‌ها سیر می‌کنیم، چیزی جز صفا و صمیمیت، خلوص و پاکی و روحیه معنوی و انقلابی دریافت نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه اثرات معجزه شهدا در جامعه مشهود است، افزود: امروز محل دفن هر یک از شهدا امامزاده‌ای شده که مردم به زیارت آن‌ها مشرف می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ۱۶ شهید غریب در اسارت لرستان، بیان داشت: همه شهدای ما غریب و مظلوم بودند، همچنان که ملت ما در حین مظلومیت مقتدر هستند.

سردار باقری با تأکید بر اینکه اگر راهیان نور نبود، چگونه می‌توانستیم با جنگ عظیم شناختی مقابله کنیم، گفت: خداوند به‌نظام لطف کرده تا از این ظرفیت برای مقابله با جنگ عظیم استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز راهیان نور احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب و جمهوری اسلامی است و امروز جوانان با حضور در راهیان نور با این گفتمان آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر اینکه راهیان نور شکر یک نعمت مجهولی به نام نعمت امنیت است، افزود: امنیت امروز مدیون از خودگذشتگی جوانانی است که سال‌ها پیش برای حفظ این آب‌وخاک جان خود را تقدیم کردند و اقشار مختلف در راهیان نور به این درک می‌رسند.

سردار باقری، راهیان نور را یک عنوان برای بسیج مردمی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همدلی و هم زبانی در مقابل تلاش دشمن برای تفرقه و جداسازی در بین مردم از دیگر برکات راهیان نور است.

سردار باقری، ایجاد روحیه انقلابی را دیگر برکت راهیان نور خواند و افزود: تربیت نسل در مقابل توطئه دشمنان برای انقطاع بین‌نسلی از دیگر اثرات و برکات راهیان نور است.

وی با بیان اینکه راهیان نور سند مظلومیت جمهوری اسلامی است، گفت: اینکه با دست‌خالی در برابر جهان کفر ایستادیم و شهدای زیادی را تقدیم کردیم تا پرچم جمهوری اسلامی بر قله جهان بماند، نشان از مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، دفاع مقدس را صحنه کارزار حق و باطل عنوان کرد و گفت: ما باید آن را به آیندگان انتقال بدهیم و راهیان نور نقش ویژه‌ای در تحقق این مهم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها