استاندار خراسان رضوی:

مواجهه با بحران‌ها با روحیه معنوی رمز موفقیت سپاه پاسداران است

نظری گفت: نوع مواجهه با اتفاقات و بحران‌ها بسیاری از خلأ‌ها را پوشش می‌دهد؛ بر همین اساس در مواقع بروز بحران‌های مختلف روحیه قوی و معنوی بسیار تأثیرگذار است که بحمدالله کارکنان سپاه پاسداران از این روحیه برخوردار هستند و این رمز موفقیت سپاه است.
کد خبر: ۶۵۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 12March 2024

مواجهه با بحران‌ها با روحیه معنوی رمز موفقیت سپاه پاسداران استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم تقدیر از کارکنان قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام که در جریان نجات ۶۰۰ نفر از مردم گرفتار در پیست اسکی شیرباد مشهد خدمت‌رسانی کردند، اظهار داشت: کمک به مردم موهبتی الهی است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم. 

وی افزود: سپاه پاسداران در مواقع سخت و بحرانی حامی مردم ایران اسلامی بوده و خواهد بود و کارکنان این نهاد مقدس جانفشانی‌های فراوانی برای خدمت‌رسانی به مردم از خود نشان داده‌اند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: روحیه کارکنان سپاه پاسداران ناشی از فرهنگ سازمانی آن‌ها است که در بزنگاه‌ها بروز پیدا می‌کند.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت اثرگذاری اقدامات به موقع در بحران‌ها، گفت: با وجود تمام پیش‌بینی تدارکات و امکانات باز هم ممکن است نیاز‌هایی وجود داشته باشد، اما مدیریت در صحنه بسیار مهم است.

نظری با اشاره به اینکه نوع مواجهه با اتفاقات و بحران‌ها بسیاری از خلأ‌ها را پوشش می‌دهد، تاکید کرد: در مواقع بروز بحران‌های مختلف روحیه قوی و معنوی بسیار تأثیرگذار است، این رمز موفقیت سپاه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم بهترین عملکرد را در مواقع لزوم داشته باشیم، ساماندهی امکانات در ارتباط با ماموریت‌های خاص از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان این مراسم از سردار اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از کارکنان این قرارگاه به پاس خدمت‌رسانی به مردم تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار