سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت:

جلسات فوق‌العاده دولت همچنان ادامه دارد

بهادری جهرمی گفت: رئیس جمهور دستور داده است که جلسه آتی دولت به صورت فوق‌العاده طولانی‌تر برگزار شود تا بتوانیم به مصوباتی که ضروری است در سال ۱۴۰۲ برسیم.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 13March 2024

بهادری جهرمی: استقلال و پرسپولیس به دو بانک خصوصی واگذار می‌شوندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از عید، جلسه دولت داریم و حتی برای جمع بندی و ارزیابی بخش‌های مختلف دولت رئیس جمهور دستور داده است که جلسه آتی دولت که احتمالاً آخرین جلسه پیش از سال باشد، به صورت فوق‌العاده طولانی‌تر برگزار شود تا بتوانیم به مصوباتی که ضروری است، در سال ۱۴۰۲ برسیم و هم اینکه به ارائه گزارش عملکرد از بخش‌های مختلف دولت رسیدگی شود.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، گفت: دو تیم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های ملی کشور هستند و هواداران زیادی دارند و دولت هم رسالت خودش را پشتیبانی از این سرمایه‌های ملی و حمایت از این هواداران قرار داده بوده و از ابتدا تلاش شد که موانع حقوقی دراین زمینه را برطرف کند.

وی اظهار کرد: فرآیند واگذاری این دو تیم به مردم یا خصوصی سازی آن‌ها در این دولت رقم خورد. در بورس از عملکرد مالی این دو باشگاه شفافیت ایجاد شد و بخشی از سهام این دو باشگاه به مردم واگذار شد. در طول دو سال گذشته بار‌ها از سوی هیات واگذاری و سازمان خصوصی سازی آگهی صورت گرفت که بخش خصوصی بیاید و این باشگاه‌ها را خریداری کند که حامی این باشگاه‌ها باشد و از مزایای تجاری آن باشگاه‌ها با تبلیغات و نشان آن‌ها هم بهره برداری لازم را داشته باشد و بار‌ها در طول این دو سال آگهی زده شد و راهکار‌هایی پیش بینی شد منتها این موانع حقوقی قابلیت اجرا شدن پیدا نکرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار