معاون اجرایی رییس جمهور مطرح کرد؛

استقبال آحاد مردم به خصوص جوانان از راهیان نور/ راهیان نور در کشور همتا ندارد

منصوری با بیان اینکه رئیس جمهور از تلاش‌های شورای سیاست‌گذاری راهیان نور و دست‌اندرکاران تشکر کرد، گفت: راهیان نور دارای آثار و برکات فراوانی است و در کشور همتا ندارد.
کد خبر: ۶۵۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 16March 2024

استقبال آحاد مردم به خصوص جوانان از راهیان نور/ راهیان نور در کشور همتا نداردبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور در یکصد و بیست و چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر اعضای این شورا، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن قبولی طاعات و عبادات حاضرین و مردم مسلمان ایران در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال توفیق بندگی مضاعف را در این ماه پرفضیلت نصیب همگان کند.

منصوری با بیان اینکه رئیس جمهور از تلاش‌های شورای سیاست‌گذاری راهیان نور و دست‌اندرکاران تشکر داشت، گفت: سردار کارگر با تلاش‌های شبانه‌روزی و با حضور در جلسات مختلفی، دولت را درگیر موضوع راهیان نور کرد و انصافا این خدمات منشاء اثر بود و خدا را شاکریم اقدامات صورت‌گرفته در راهیان نور به لحاظ کیفی و کمی رو به رشد است. 

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: امسال پیگیری‌های سردار کارگر، مجموعه دولت و استانداران بیش از پیش درگیر راهیان نور شده بود و کمک‌های مستقیم و غیرمستقیم خوبی برای راهیان صورت گرفت، البته این کمک‌ها کافی نیست.

وی راهیان نور را دارای آثار و برکات فراوانی دانست و با بیان اینکه راهیان در کشور همتا ندارد، گفت: امسال در راهیان نور تنوع مخاطب زیادی داشتیم و جوانان با ظواهر، لباس‌ها و شخصیت‌های مختلفی در راهیان نور حضور داشتند و همه اقشار مردم به خصوص جوانان از راهیان نور استقبال بسیار خوبی داشتند.

منصوری با بیان اینکه امسال زائران راهیان نور درباره هزینه‌های بالای اعزام گلایه‌هایی داشتند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در راه‌آهن دچار عقب‌ماندگی هستیم و زیر ساخت‌های مناسبی نداریم؛ باید در حوزه اعزام‌ها یک هم‌افزایی صورت گیرد و در این راستا استانداران و شهرداری‌ها درگیر موضوع اعزام زائران راهیان نور هستند و کمک‌های خوبی صورت گرفته، اما کفایت نمی‌کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار