نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهیان نور نقش موثری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نوجوانان و جوانان دارد

کوثری گفت: راهیان نور واقعیات و روحیه ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس را به خوبی به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۶۵۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۶ - 16March 2024

راهیان نور نقش موثری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان دارد«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور نقش موثری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان دارد.

کوثری با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند، ادامه داد: راهیان نور واقعیات و روحیه ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس دارای آثار و برکات فراوانی است، افزود: در جنگ تحمیلی رزمندگان با ایمان و روحیه بالای جهادی، ایثار، ازخودگذشتگی، ابتکار و خلاقیت دشمن بعثی را شکست دادند و حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن نیفتاد.

وی به فرمایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی که دفاع مقدس را «گنجی بی‌پایان» می‌دانند و می‌تواند تاریخ ما را تغذیه کند اشاره کرد و گفت: شهدا نقش بی بدیلی در دفاع مقدس داشتند و راهیان نور فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا را به نسل جوان و نوجوان منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ 271

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار