مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

اتفاقات غزه؛ میدان امتحانی برای بشریت است

سرهنگ رشیدی گفت: آنچه امروز در مساحت کوچک سرزمین غزه رخ می‌دهد میدان امتحانی بزرگ برای همه بشریت است.
کد خبر: ۶۵۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ - 16March 2024

اتفاقات غزه؛ میدان امتحانی برای بشریتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (شنبه)  با  تاکید بر ضرورت و لزوم کمک و همراهی هنرمندان برای دفاع از مردم مظلوم غزه  اظهار داشت: آنچه امروز در مساحت کوچک سرزمین غزه رخ می‌دهد میدان امتحانی بزرگ برای همه بشریت است.

رشیدی افزود:  دیدن تصاویر کودکان و زنان آواره غزه که به‌دنبال پناهگاه امنی هستند و مدام از این طرف به آن طرف می‌روند، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

 وی تصریح کرد: تماشای تصاویر کشتار مردم بی‌گناه توسط رژیم‌صهیونیستی برای هر کسی آزاردهنده‌ترین چیزی است که نمی‌توان فراموش کرد.

رشیدی خاطر نشان کرد: هر انسان با وجدانی که حامی مظلوم است و از ظلم و ظالم انزجار دارد، با توجه به اتفاقات غزه و رنجی که به مردمانش روا شده بی‌تفاوت عبور نکرده و تلاش می‌کند به نوعی حمایتش را از آنها اعلام کرده و در حد توان خود گامی به منظور دفاع و حمایت از مظلوم بردارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به نقش هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: هنرمندان و چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی و هنری می‌توانند با ابزار هنر گامی هر چند کوچک برای این‌که صدای مردم فلسطین باشند، بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار